Domů

Spojte se s naším servisním centrem:

otazka Máte technický problém s kočárkem?

otazka Chcete poptat reklamaci?

otazka Chcete objednat váš kočárek na servisní prohlídku, nebo servis?

otazka Nebo položit obecný technický dotaz k našim produktům?

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné!
Jak reklamovat?

Servis Naše technické a reklamační oddělení je tu pro Vás on-line každý pracovní den od 7:30 do 15:30.

Obrázek srdce v rukách Pracujeme velmi rychle a kvalitně.

Obrázek komentáře Po vyplnění tohoto formuláře Vás budou naši technici obratem kontaktovat a vyřeší Váš problém k plné spokojenosti.

Obrázek gauče Nastavili jsme moderní systém řešení reklamací on-line, abyste většinu věcí vyřešili z pohodlí domova.

Obrázek domu Samozřejmě můžete s reklamací navštívit naše prodejny, kde se Vám naši technici budou věnovat v otevírací době.

Reklamační oddělení

Servis center
Jiří Kopecký
Reklamační oddělení

Zboží v reklamaci můžete zasílat nejlépe po domluvě na adresu:
Korunní 101, 130 00 Praha 3, Vandastore

Servisní centra

Pobočka Praha 3 - Korunní 103 (vchod z obchodu Stokke)

Dovolená

27.6. - 1.7. 2022
25.7. - 29.7. 2022
8.8. - 19.8. 2022

Servis center
Daniel Šolar
Servis

Provozní hodiny: Po-Pá: 10:00 -13:00 a 13:45 - 17:00

Pobočka Brno - Vídeňská 77

Servis center
Lenka Pešková
Servis

Pobočka Pelhřimov

Servis center
Jiří Kopecký
Servis

Provozní hodiny: Po-Pá: 7:30-15:30

Upozornění:

Servis je potřeba vždy objednat telefonicky předem na určité datum. (po vyplnění formuláře v horní části stránky vás naši technici kontaktují)

Kočárky na servis je třeba předávat zbavené hrubých nečistot (nánosů bláta a psích exkrementů). V případě znečištění exkrementy nebude kočárek do servisu převzat.

Jakýkoli servisní zásah do kočárku provedený v záruční době neautorizovaným servisem může mít za následek ztrátu záruky.

Našim zákazníkům nabízíme zapůjčení náhradního kočárku v době servisu či reklamace - vyžaduje-li to povaha závady (s telefonickou domluvou předem).

Official Bugaboo service centre